Måndags kvällar.

Tjenare. Hade tänkt att inte slå på datorn idag, men när jag nu har pluggat så flitigt så kanske det är okej ändå?

Jag sitter i mitt rum, på golvet, läser en massa härliga bloggar som jag bara dör lite av att gå in på, hoppas på att mobilen ska plinga till, vill skratta lite, vill lyssna på min grammofon (dock har jag en skiva som funkar till den, och det är nån form av depplåt blandat med en skräckfilm...) osv osv. Skulle kunna rabbla upp massa onödigt roliga saker, men det orkar jag inte.

Kan ju berätta att jag hade tänkt hålla mig från godis och massa gotta på vardagarna då jag tycker att jag proppar i mig lite för mycket sånt ibland. Men idag skulle vi ju till mormor, så där rök första dagen. Hon hällde upp godis, tog fram fika och cola. Och allt var jätte gott.

Godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: moath

sv: åh tack hihi, vad glad jag blir!

jag använder mig av windows movie maker och det gör jag alltid :D

2011-10-17 @ 22:48:40
URL: http://mthorneus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0