Gode fin fint.

Hello. Satt mest i soffan hela förmiddagen, deppade bort några timmar, kollde facebook, kände hur jobbigt det mesta var, till och med att hämta en muffins. Sen röck (ryckte?) jag upp mig, fick ny luft från igen stans och städade, gjorde bort lite plugg och sen satt jag vid tvn...igen. Men jag kände att den dära energikicken gjorde mycket, livet kom liksom tillbaka! Töntigt det låter, jag vet.

Nu är det läggdags.


Jag gillar det här introt väldigt mycket.


Hästsvans.


Igår hade jag håret i en svans, det var länge sen.

.

Hade välrdens bästa kväll igår. Så säger jag om alla kvällar känns det som, dom är bäst, underbara, ap bra, coola, fantastiska osv. Och förhoppningsvis får jag fortsätta säga så om alla kväller, allt är så mycket lättare och roligare om dom är sådär skit bra!

Sen att jag dansade fast jag hade ont i halsen kanske jag skulle tänkt på, men ähh det var det värt, för det var grymt!

Nu ska jag göra nåt bra av dagen!

två från i helgen

Bilderna har Andreas fotat.

Söndag

Ska ta en dusch, göra mig lite extra fin och åka och dansa. Gött.

Ge mig någon


Halloween



Haft en bra kväll, en skit bra kväll! Allt som har skrattats åt går inte att ta i text, så jag skippar helt enkelt skriva ner vad som har sagts, vad vi har gjort och vad som hänt. Det blir bäst så.

Natti.

+++

Åkte med mor min till ljusfestivalen i stan igår, trotsade spöregnet kan man säga. Det var häftigt, hela byggnaden liksom vred på sig och fönsterna snurrade runt. Gick och la mig halv 10, fredag och lov, och ikväll blir det ingen tidig kväll, jag borde alltså varit uppe längre...

Nu ska jag duscha. Puss.


Black swan

Tumblr_lsxd7osnhs1qbqtxao1_500_large
Tumblr_lhbdsef7lf1qglfzyo1_1280_large
Skulle ha sett ut nåt sånt här imorgon, men så blir det nog inte. Tiden att fixa allt fanns inte så jag får helt enkelt göra nåt annat och jag tror det kommer bli bra det med!

Ska gå och borsta tänderna, äta lite godis och sova. Hörs imorgon!

Hallon


Har backat till mina kära klasskamrater ikväll. Tog lång tid och var varmt och jobbigt.... Ska göra om det här nästa vecka igen... backa är inte min grej tror jag...

Trots min onda hals har jag varit ganska glad idag, förutom mitt lilla sammanbrott om att det gjorde jätte ont, och att jag missade ett prov, och att jag hade ont i huvudet, och att det verkligen är som att jag har rivhjärn i halsen och ja.. okej jag kanske inte har varit så glad idag.

Men imorgon är det fredag och sen lov. Bara det är glädje. Natti.

Gilla.

1305415350681_f_large


Tumblr_lroutg4dl01r1cw8lo1_500_large
Trodde den skulle vara tråkig, trodde jag skulle blir less, trodde att det var en sån film som jag inte gillade. Men så fel jag hade!

Water for elephants.

Torsdag


Två bilder på helgen i stockholm.

Halsen gör fortfarande ont. Nu: Water for elephants.

-

Har planerat framtida planer ikväll... eller ja, mer vad jag ska ge folk i julklapp och hur jag ska se ut på Halloween (har värsta coola idén, i mitt huvud i alla fall). Och jag tror den kvällen kommer bli oförglömligt (oförglömmligt?) bra. En halloween där alla klär ut sig, det har jag drömt om länge! ♥


Stomp stomp

Har haft en bra dag, har mått ganska bra, inge feber på dagen, orkade upp till skolan, tog bussen till stan, lyssnade på massa saker om gymnasiet, börjar känna mig mer säker på vad jag vill välja osvosv.

Kvällen har inte varit lika bra, har lite feber, ont i halsen, måste plugga lite matte, får inte träna. Men jag får pankakor till middag och massa kärlek av familjen så jag är glad ändå.


+


Två bilder från idag. Jag har varit hemma halva dagen. Mådde inte bra alltså, och gör fortfarand inte det. Feber.

Imorgon måste jag må bättre. Ska till gymnasiet. Detta val alltså. Godnatt.

fyrkantigknasboll.blogg.se


Ja, jag grät.

Halv fyra.


Från arkivet.

Har suttit vid datorn för länge. Skulle ju städa!

Är i alla fall hemma nu. Tråkigt men skönt. Har lite plugg som ska göras i veckan, och ett rum som ska inredas på något sätt. Nästan veckan är det lov. Helgen som kommer är lite smått planerad och jag längtar så jag dör.

Rummet ja..


Väntan.


Har bytt profil bild på facebook. Äntligen så att säga.

Imorgon går flyget mot stockholm och gävle. Hemskt roligt. Skulle väll mer eller mindre packat ikväll, men jag åkte och dansade istället. Själv är jag inte förvånad alls. Nu ska jag hoppa i säng, blir en tidig morgon imorgon.


Hej.


Min väska, som inte gör sig så bra på bild som jag ville.

Ska göra mat, hinner inte äta med resten av familjen, måste plugga också, huvudet värker, och det låter som att jag klagar en massa nu. Men jag gör faktiskt inte det. Är ganska glad, har gjort bort ett prov, är nästan klar med en inlämmning, ska hålla träning idag, känner att mitt hår växer och blir långt och det är kul, känns som att det går bra att plugga till engelska provet, vilket är enormt skönt då jag har tyckt det varit ganska svårt förr, jag ska till huvudstaden om två dagar, pirrar lite i magen bara av att börja packa, ser lappar på bordet och skrattar. Och nu ska jag verkligen gå och göra mat. Puss.

+++

For och letade möbler med pappa efter skolan. Kom hem med lite saker, dock inga möbler, men en resväska som är helt underbar och några gammla skivor. Jag gillar't mycket.

Har pluggat hela kvällen. Hjärnan känns helt tom och jag känner att det är dags att sluta nu. Har två språk prov. Och för mycket glosor överhettar verkligen min hjärna! Men på nåt sätt känns det som att det kommer gå bra ändå. Allt brukar lösa sig liksom.

Nu ska jag ta ett glas juice, skriva ner lite saker inför imorgon då jag och några fina människor ska hålla en dans träning, fixa lite med musiken, tvätta ansiktet, borsta tänderna och sova. Natti.

Måndags kvällar.

Tjenare. Hade tänkt att inte slå på datorn idag, men när jag nu har pluggat så flitigt så kanske det är okej ändå?

Jag sitter i mitt rum, på golvet, läser en massa härliga bloggar som jag bara dör lite av att gå in på, hoppas på att mobilen ska plinga till, vill skratta lite, vill lyssna på min grammofon (dock har jag en skiva som funkar till den, och det är nån form av depplåt blandat med en skräckfilm...) osv osv. Skulle kunna rabbla upp massa onödigt roliga saker, men det orkar jag inte.

Kan ju berätta att jag hade tänkt hålla mig från godis och massa gotta på vardagarna då jag tycker att jag proppar i mig lite för mycket sånt ibland. Men idag skulle vi ju till mormor, så där rök första dagen. Hon hällde upp godis, tog fram fika och cola. Och allt var jätte gott.

Godnatt på er.

Moten swing

Image_large
Nu ska jag spendera 5 timmar i träningslokalen. Mitt andra hem, ja tack.

Hej. Jag heter Jennie.


Istället för att plugga. Typ.

Jag har pluggat idag, ganska mycket. Men det är som att allt bara kommer in i ena örat och ut i andra. Vilket just nu var ganska fel av mig att säga, det borde mer vara att det far in genom ögonen och ut... ja nån annan stans.

Så jag tänkte lägga ner det hela och försöka göra så mycket jag kan imorgon istället. Tror det kommer gå bra. Känns som att imorgon är pluggets dag i mitt hus.

Förövrigt ser mitt rum skit fult ut. Har inte några byråsar (byrårer?) så mina grejer ligger på golvet och på skrivbordet. Det gör att jag inte kan sitta vid skrivbordet och bara ligger i min säng. Nä nu ska jag rycka upp mig, möten och träningar väntar. Sändagar är ganska bra ändå. Puss

Tant.


Har haft på mig en tantig kjol idag. Jag gillar den väldigt mycket måste jag säga.

Min dag har varit ganska bra, började med att jag tömde lite lådor och hade mig i mitt rum, for och handlade, gjorde en tårta, umgicks med jakob, for till Theres med jakob, mamma och Emma, åt massa god mat hos henne med oss och Ingalil, åt tårtan och drack kaffe med mjölk, åt lite godis och spelade sällskapsspel.

.

Nä, men jag forstätter städa då.

Wow


Tyvärr är det inte så många fler bilder som jag tycker ska publiceras, haha, så dom här får duga.

Kvällen har varit cool. Gjort tårta, ätit mat, sett film, grisat på och sjungit högt i lägenheten. Sånt där som är kul att göra. Nu ska jag sova, behöver väll inte skriva att jag är trött, för det står ju ändå i alla mina andra inlägg. Godnatt.

Mums.


Tog ut en rätt äcklig päronglass ur frysen. Kokade lite chokladsås (vuxen poäng, eller husmors poäng kanske), sprutade på lite grädde och helt plötsligt så var inte päron glassen så äcklig längre! Heja mig.

Vardagen.


2 från igår. 1 från idag.

Har haft två lektioner idag, med ett 4 timmars långt hål däremellan. Det var drygt må jag säga! Tog bussen till stan efter skolan, köpte lite smått och gott, blandannat en present till Manda som ska firas imorgon.

Jag känner verkligen på mig att det här helgen kommmer bli helt fantastisk. Och dom känslorna är så bra att känna i kroppen att jag spricker!

Nu ska jag läsa Harry Potter. Jag har längtat kan man säga.

Torsdag.

Har mest stressat omkring idag. Onsdag är dagen då man tror är jordens undergång, men jag klarade mig igenom den med bara ett litet vredesutbrott på tyskan. For hem till Tove och pluggade tyska, det var rätt lite och jag insåg att mitt vredesutbrott jag hade var helt onödigt egentligen. Hos Tove åt jag cheesecake, måste varit det absolut godaste jag ätit. Cyklade hem och bad min syster göra mackor till mig (barnarbete jag vet...) bytte om och fixade allt inför träningen på tio minuter. Åkte på möte, diskuterade klubbmästerskap (låter rätt vuxet med möte, coolt) och tränade.

Åkte hem, Theres kom och vi åt kvällsmat tillsammans. Pratade om vår tripp till gävle som sker nästa helg och tittade på gamla kläder på internet. Nu måste jag sova, ska upp och mindre än sju timmar. Imorgon blir nog också en stressig dag. Snart tappar jag väll hår och går med magont hela tiden... stressymptomer....

Det var min dag för er som var intresserade.

Hej.

Har gjort bloggen lite smalare, så bilderna i inläggen under kan se lite konstiga ut.

Hemma efter en träning. Har gjort lite läxor och ätat sprutgrädde (Ja, rakt ur flaskan...) Tänkte gå till min far och diskutera inredning och rum. Vill nämligen göra om, är less less less.

Och efter att jag pratat med han ska jag sova. Tidigt. Jag var så trött imorse att jag trodde det var slutet för mitt liv.

Ett såntdär onödigt inlägg vart det, men jag gillar sånna. Natti.

-


Jeans, skjorta, tröja.
Ska göra lite glosor, städa mitt rum och fara och dansa. Hejdå.

Lips.


hjärta.


We♥it.

Idag.


hade jag kjol.

-


Sweet

Har tränat, kändes mycket bra, har även ätit ganska mycket kladdkaka (tänkte skriva lite... men det var inte lite..), mina glosor har jag läst och nu ska jag sova. Är dödstrött. Har verkligen inte fått sova ut i helgen, och det är ju det helgerna är till för. Eller hur? Så jag tänkte gå och lägga mig tidigt idag. Godatt på er.

Det dom aldrig nämner


Rysning.


+++


Var kallt att ta kortet, fingrarna vart stela och tänderna skakade. Jag gillar vintern, väldigt mycket faktiskt. Men jag gillar inte att frysa.

Nu ska sminket tvättas bort, tänderna borstas och sen ska jag sova. Godnatt.

Kvällen


Har jag spenderat såhär.

Hellzapoppin


I fyra timmar har jag gjort det jag gillar mest. Ikväll ska jag umgås med min syster, imorgon ska jag jobba, göra läxor och träna. Ändå en ganska bra helg!

RSS 2.0