tjugoförsta


Bilden gör ingen rättvisa engligt mig, skjortan utan ärmar är egentligen mycket mörkare. Men det är vad jag har haft på mig idag + kofta och smycken.

Dom flesta skoldagar tar man sig igenom ganska lätt, min klass är nämligen en guldklimp i vardagen. Och även denna dag har jag skrattat. Nu ska jag ta tag i en massa plugg. Vi har hur mycket som helst att göra före lovet och hela min fritid kommer ta rejält med stryk några veckor fram över. Inlämningar, prov, tester, mer prov, mer inlämningar, bok refletioner, bild analser osv. Men det ska jag nog klara av med lite vilja.

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh, vad har du köpt den? Skjortan alltså :-D

2011-11-24 @ 14:49:25
URL: http://bells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0