Tisdag.

Åkte till max med pappsen och åt kvällsmat. Det satt fint kan man säga! Fortsatte med massa skolarbete när jag kom hem och det kändes bra. För en gång skull kändes det bra att skriva en bokrefletion. Herregud.

Lyssnar just nu på världens bästa musik (ångrar inte en sekund att jag snodde in våra högtalare från hallen till mitt rum, låter ljuvligt ur dom!) och försöker jobba lite matte. Matte och musik går dock inte ihop, känns som att hjärnan sprängs eller nåt. Så jag lägger bort matten, för musiken är bättre. Skickar lite sms till fina människor gör jag också. Sånna människor som får en på bra humör. Sånna jag gillar extra mycket helt eneklt. Och en sak till gör jag, borstar tänderna. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0