Värt.

Mitt mellanmål blev lite kladdkakesmet. Inte helt fel! Kakan är i ugnen och imorgon ska min klass få ta del av den. Hoppas den blir bra!

Alla dagar är sega nu för tiden (nuförtiden? Nu förtiden? Nuför tiden?) och jag orkar inte göra speceillt mycket, i princip bara ta mig upp till skolan, göra nåt prov, anteckna lite och dansa. Resten får vara. Tragiskt? Ja verkligen.

Och så är även denna dag. Förutom att jag orkat baka en kladdis (heja mig) så har jag varit i skolan och ska ikväll dansa. Det är gode tur att dansa är kul. Annars hade jag legat på botten just nu.

Avslutar detta inlägg med att säga att min blogg kommer tas upp någon gång. Efter jul, då jag förhoppningsvis blivit pigg, orkar ta kort, skriva ordentliga och roliga inlägg och orkar vara mig själv. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0