Onsdag.

Mötte Linn son vanligt idag och vi nästan badade oss till skolan. Vilket väder det varit dom senaste dagarna! Jobbigt och blött. Fortsatte dagen med att vandra runt på skolan i mina röda läppar och kängor, gjorde väll sådär lagomt mycket och känner mer än någonsin hur skoltrött jag är. Har inte nån motivation till nåt alls i skolan känns det som. Och jag tror det har med att jullovet är så nära.
Väl hemma så fortsatte jag vara lat. Orkade inte ens öppna mina böcker, så jag gick och lagade mat istället. Köttfärslimpa med ost i och rotfruktsmos med äppel sallad. Riktigt lyckat vart det! Fick skjuts till träningen av min mamma för att slippa bli blöt. Träningen gick både bra och dåligt. Men jag antar att man inte alltid kan ha dom bästa träningarna.
Sen har jag hunnit duscha, äta en macka och dricka juice. Så nu blir det läggdags. Morgondagen väntar och jag tror det kommer bli himla bra! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0