Måndag

Måndag idag. Vaknade trött som en säl, gjorde mig klar på en halvtimme, åt och såg tre avsnitt av julkalendern. Måste ju ikapp efter helgen. Fortsatte vara trött på skolan, gick runt och fnissade, åt och sa lite flummiga saker. Kom hem och blev plötsligt pigg. Brukar vara så, att jag oftast är trött på skolan, men hemma då jäklar! Så jag både pluggade, satt vid datorn, tränade hur mycket som helst, åt middag och sen åkte och tränade med Linus.
Jag menade inte att det skulle låta skrytigt att säga hur mycket jag han med och speciellt hur mycket och bra jag tränade.... för jag åt nämligen lite godis också... och drack julmust... och åt ost.

Ojoj, nu är klockan tio och jag måste snart sova så jag inte känner mig lika sälig som idag. Vore skönt att någon gång vakna upp pigg! Men jag drömmer vidare. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0